آخرین اخبار
کد مطلب: 80339
رياض در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
فرجي دانا به قولش عمل نکرد / احتمال حضور احمدي نژاد در رقابت‌هاي انتخاباتي
تاریخ انتشار : 1393/05/27
نمایش : 2202
سخنگوي انجمن اسلامي پزشکان ايران با اعلام حمايت اين انجمن از استيضاح وزير علوم گفت: فرجي دانا به قولش عمل نکرد و حتي در فرصت يک ماهه هم باز بر مواضعش تاکيد کرد.
به گزارش سلام لردگان, سيد علي رياض در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران از تشکيل ستاد انتخاباتي انجمن اسلامي پزشکان ايران خبر داد و گفت: خط قرمز ما موضع گيري و شفافيت گروه‌ها و افراد در فتنه 88 و ميزان بصيرت است.

وي افزود: فرجي دانا در روزهاي راي اعتماد قول داد از نيروهاي منتسب به فتنه 88 در دانشگاه استفاده نکند ولي از اين خط قرمز عدول کرد. انجمن اسلامي پزشکان هم قطعا از اين استيضاح حمايت مي‌کند.

رياض با بيان اينکه امروز برخي مي‌خواهند از اين فرصت، دانشگاه را جولانگاه افکار و عقايد سياسي خود قرار دهند گفت: کساني که در فتنه 88 شکست خوردند و نتوانستند به نتايج دلخواه برسند، امروز به دنبال فرصتي هستند تا از فضاي دانشگاه‌ها براي اهداف و برنامه‌هاي خود استفاده کنند.

رياض در ادامه اشاره کرد: به جاي آنکه دانشگاه‌هاي ما سمت و سوي علمي داشته باشند و با هدف توسعه علمي و نظري فعاليت کنند بيشتر وارد جريانات سياسي شده‌اند که اين آسيب جدي براي دانشگاه‌هاست.

رياض وحدت و ائتلاف اصولگرايان در انتخابات آينده را رمز پيروزي اين جريان سياسي عنوان کرد و در مورد گمانه زني‌ها براي ورود برخي چهره‌ها مانند محمود احمدي نژاد هم گفت: قطعا آقاي احمدي نژاد يک چهره سياسي است و احتمال ورود وي به عرصه انتخابات هم مي‌رود.
منبع. باشگاه خبرنگاران
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس